Menu
Your Cart
Pentru asistență rapidă la întrebări și clarificări, vă rugăm să ne contactați prin chat-ul site-ului, WhatsApp sau e-mail. Din cauza numărului mare de apeluri, răspunsurile telefonice pot întârzia.

Info livrare

Suntem bucuroși ca ati ales magazinulieftin.ro

Puteți urmări statusul livrării accesând:

dacă livrarea este efectuată prin Sameday:

Vă recomandăm să instalați aplicația mobilă Sameday Courier și să vă logați cu același email și număr de telefon folosite la plasarea comenzii sau direct pe https://sameday.ro/ sectiunea Urmareste Colet.

dacă livrarea este efectuată prin DPD: accesați https://tracking.dpd.ro/


Informații curierat:

Coletele cu greutatea de până la 9 kg se trimit cu Sameday 

Pentru colete de la 9.01 kg  până la 25 kg, livrarea este efectuată prin DPD.

 

⏱ Timpii de livrare

Livrarea se efectuează, în mod normal, în maximum 48 de ore din momentul emiterii AWB-ului, însă acest timp depinde exclusiv de curierul ales.

In momentul emiterii AWB-ului sunteti notificat pe email si pe Whatsapp.

Excepție fac sărbătorile legale, perioadele aglomerate și condițiile meteo nefavorabile, care pot duce la întârzieri independente de voința noastră.


Factura comenzii

Factura aferentă comenzii va fi emisă în ziua în care ridicați coletul de la curier și o veți primi automat pe email.

În cazul în care anumite produse lipsesc din stoc:

Pentru comenzile mici (maxim 3 produse pe comanda) , veți fi contactat telefonic pentru confirmarea modificărilor.

Pentru comenzile mari, produsele indisponibile vor fi eliminate automat din comandă. Veți primi pe email forma finală a comenzii actualizate, iar aceasta va fi expediată imediat.


⚠️ Atenție!

Pentru a putea menține prețuri mici și promoții avantajoase, suntem nevoiți să fim restrictivi cu comenzile neridicate.

Dacă nu ridicați un colet cu plata ramburs, următoarele comenzi vor putea fi expediate doar cu plata în avans, prin card bancar.


Notă importantă

Ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții și de a refuza onorarea comenzilor în situațiile în care comportamentul anterior, istoricul comenzilor sau alte circumstanțe justifică această decizie. Această măsură are ca scop protejarea echilibrului operațional și menținerea unui mediu corect pentru toți clienții noștri.


Suport clienți

Dacă întâmpinați orice întârziere sau aveți nelămuriri, ne puteți contacta pe:

WhatsApp

Email ✉️

Suntem aici pentru o soluționare rapidă și eficientă.

Din cauza numărului mare de apeluri, răspunsurile telefonice pot întârzia !

Vă mulțumim pentru încrederea acordată și vă așteptăm cu drag pentru următoarele comenzi!

Echipa Box Score Drinks